miércoles, 1 de agosto de 2007

la calzada, la mediana, el arcen "i la mare que els va matricular!"



Aquest mes d' agost serà una penitencia gràcies a (Tatxan!) : MANUAL DE NORMAS; SEÑALES Y SEGURIDAD VIAL (o sigui, el p... llibre d' autoescola!), per sort, me'l ha passat una amiga (L' Irlanda!) i no he tingut que posar ni un leuru per aquesta Tortura Celebral i Obtusa de LLibre (T.C.O.L).

Reunint totes les meves forces i capacitat de concentració ( i uns quans paquets de tabac) només he arribat al tema 2... Lo meu no és la constancia "desdeluegu"... I al Test del tema 1 vaig fallar 4 preguntes (d' aquelles tan mal intensionades que et fan dubar fins i tot de com et dius...): aquest fet va provocar en la meva persona una sobtada sensació de frustració (no nem bé, montserratti!) en fi... ho seguiré intentant (no tinc solució!). Imagineu-vos quin estiu aquest si fem un "remember"(dit snobisticament: rimemba) al passat, el "Cuaderno de Vacaciones Santillana" s' ha convertit en el "Manual de Conducción"... Lo pitjor, és que si no faig els deures el Teo no em deixa anar a la piscina...joooo...

1 comentario:

haikuvisual... dijo...

je, je quins bons records. Jo encara m'enrecordo de carrerilla de la prioritat de senyalització:
agentes, balizamiento, semáforo, verticales, viales.

Ànims!!!!!!!!

M'oferiria a ajudar-te però no me'n recordo de gairebé res!! En tot casa cara al pràctic si que et puc donar un cop de mà